piątek, 13 kwietnia 2012

moja obsesja- włosy

Tak przyznaje się do tego otwarcie! Jestem chyba osoba która używała już najwięcej kosmetyków do włosów na świecie. Dziś znów zaczytuje się w reportażu  o włosach tym razem nie taki nowy numer ( Marzec 2012) Elle, kilka całkiem fajnych porad które wypróbuje. Olejek do włosów już zamówiony czekam na niego nieustannie od świat, co prawda zdążyłam się już wkurzyć po tym jak dostałam wczoraj wiadomość "Potwierdzam dziś wysłanie przesyłki..." ;/ Nie mówiąc  o tym, że myślałam już dwa dni temu że przyjdzie... cwaniaki! Miałam ochotę wystawić negatywa ale się powstrzymałam bo co mi to da?   A więc chodzi o olejek Mythic Oil L`Oreal, podobno dobry! To się oczywiście okaże a o wynikach na pewno poinformuję! Powiem tylko tyle że włosy mimo tysięcy sposobów ciągle mi wypadają są suche i bardzo bardzo się rozdwajają.. też tak macie..? Taa..  Można powiedzieć problem kobiet XXI wieku...


Na filmiku można zauważyć że fryzjerka najpierw rozprowadza olejek na całe włosy poprzez rozczesanie ich na pasma ( kurcze czemu wcześniej na to nie wpadłam!?) fajne, muszę spróbować póki coo.. Poczto Polska litości!

1 komentarz: